czwartek, 30 lipca 2015

40

Podziwiam Cię, jak ty dajesz radę, mówi do mnie Boski Andy po upływie półtorej godziny jego opieki nad Plusem. Myślę z niepokojem, czy aby mój Mąż postarzał się szybciej ode mnie, a przecież to mnie stuknęła cichutko dopiero co czterdziestka. Imprezy nie było, bo ludzkość skolonizowała wakacyjnie księżyc lub inne ciekawe rejony, ale dziękuję wszystkim, ktorzy pomogli zmierzyc się z tematem. W dzieciństwie ten wiek rezerwowalismy bowiem dla staruszków.

Znajduję swoje pióro wietrzne, gubię za to ołówek, którym chciałam rysować w przerwach. Przerwy skupiają się w rejonie północy i wtedy już nie wiadomo, co robić.

Jak daję radę? Z godziny na godzinę, dzień po dniu, Madame Pecheur z przedziwnym makijażem, który cienie kładzie pod oczami, a nie na powieki. Plus mówi mi, że jestem najważniejszą osobą w jego bezradnym życiu i każdy uśmiech jego bezzębnej buzi jest jak maseczka odmładzająca. Starszaki zaś zdumiewają dojrzałością refleksji egzystencjalnej i solidarnym wsparciem. Boski haruje jak dziki osioł i walczy, dając nam z siebie wszystko.

Mumfred&Sons wybrzmiał w aucie typu pierdzik po drodze po kocie żarcie. Entuzjazm gitar akustycznych był tak niewiarygodny. Nie puszczę Wam, bo nie mam jak. Ale sami posłuchajcie little lion man.

--Sent from my iPhone

9 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji tego pięknego wieku. Tak naprawdę to nie jest wiek "staruszków" ale dojrzałych ludzi. Sama to odczuwam, rozumiem coraz lepiej moją rzeczywistość, mogę śmiało powiedzieć, że pokochałam siebie dopiero po czterdziestce, nawet mój najnowszy makijaż, piękne kolory pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszości... :0
    To bardzo młody wiek.
    Tez mi sie kiedyś wydawał poważny, ale z drugiej trony to inaczej wygląda...
    Całe jeszcze życie przed Tobą/Wami.

    A poza tym przypomina mi sie zdanie znajomego: Cóż tam młodość. Toż to najkrótszy okres w zyciu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się cieszę, że z drugiej strony ładne widoki :) dziękuję :)

      Usuń
  3. my za rok będziemy świętować męża 40-kę ale jeszcze czuje się na siłach :p cóż mogę rzec najlepszego dla męża sił i samych radosnych dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) myśle, że zmęczenie Boskiego tylko przejściowe i generowane trudną sytuacją w pracy. Z pozdrowieniami O.

      Usuń
  4. z okazji tych pięknych urodzin przyjmij od nas najserdeczniejsze zyczenia!
    powiem jak młoda mama młodej mamie, jako Twoja równolatka - życie jest piękne w tym wieku! :) A dojrzałosć dodaje młodemu macierzyństwu niesamowitego uroku.... czyż nie? :)
    Całujemy całą rodzinką:******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Druga połowa mnie mówi, że teraz jest the best :)
      Uściski dla Was na młode macierzyństwo :)

      Usuń
  5. można posłuchać w ten sposób:
    http://www.tekstowo.pl/piosenka,mumford___sons,little_lion_man.html
    a przy okazji poczytać, o czym śpiewają
    moim zdaniem o czterdziestce syna matki, ale jest upał, więc nie ręczę
    cheers

    OdpowiedzUsuń