piątek, 17 grudnia 2010

nieprzygotowana

I znowu miękko, w śnieżnych okolicznościach, lądujemy na drugim końcu miasta u neurologa.
I zmiany ogólne w EEG, tym, co było miesiąc temu z okładem, teraz już wszędzie, więc chyba nie jest lepiej, choć być może nie gorzej. Medycyna na całym świecie, a nawet najlepszy diagnosta dr House, nie mają pojęcia, skąd się biorą te ostre czubki fal, ta burza elektronów w czasie snu. W sumie same powody do radości, fale nie są padaczkowe, choć nikt nie powie, czy znikną, czy się wyostrzą do padaczki. Na to wszystko, możemy podawać kwasy omega trzy w kolejnym dla odmiany preparacie, co ma takie znaczenie, jak zakrapianie nosa solą fizjologiczną w czasie zapalenia płuc - jak mawia Georgiana.

Jutro podobno piszę test z prawa, a zwłaszcza karnego materialnego, i nic już nie poradzę na to, że mnie to nic nie obchodzi. Wyobrażam sobie biel kartki z nadrukiem pytań i definicji, podanych przez panią, co na godzinę zarabia tyle, ile ja miesięcznie płacę na ZUS. i jak tę kartkę pustą z uśmiechem bezczelnym oddaję, w duchu współczując wszystkim prawnikom świata, że nie zajmują się prozą czy pieczeniem pierniczków.

Dziś porozmawiam z boskim Andy'm, pomilczymy sobie na temat wszystkich "nie wiadomo" przy włączonym kaloryferze, potem spróbujemy anteną namierzyć program drugi, bo dziś koncert polskiego radia w telewizji, i Kydryński, i Sting. Dobry dodatek do znaków zapytania zalegających warstwowo.

3 komentarze:

  1. Ach, to jest ten moment kiedy ewentualnie mogłabym mieć TV. Zostanę z oscypkami i uchem przy radioodbiorniku!
    Moja droga, prawo karne materialne to jest bajka i źródło moich nieustannych spięc neuronowych, bo czy można do niego zaimplementować normy moralne? O, mój konik!!! Zrobiłaś mi wieczór na po-koncercie :-)
    Jakbym nie podejrzewała, że Ty ten test w obcym języku piszesz, to nie miałabym nic przeciwko niemu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Że też wcześniej o tym nie wiedziałam! Alu, jeśli będzie jeszcze test następny, ze względu na nasze łudzące podobieństwo, pójdziesz na niego za mnie? Trenować normy moralne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sumienia by nas pogryzło w podobny wzorek :-)

    OdpowiedzUsuń