środa, 17 października 2012

memo dla Męża

Kochanie, mam dziś imieniny! Żeby nie było, że znowu podstępnie zataiłam. Za to możemy udawać, że wcale nie musiałam przypominać, i tak nagle sam wertując kalendarz odkryłeś tę najważniejszą dla naszej galaktyki datę w tym miesiącu. Albo nie, że alarm w telefonie już trzy dni temu ogłaszał i generalnie o niczym innym nie mogłeś myśleć, planując rozmaite niespodzianki i huczne obchody. Ale chory ząb dziecka przysłonił rangę wydarzenia.

Drogie Panie, a Wam powiadam, że lepiej przypomnieć, niż cały dzień żywić coś w rodzaju szlachetnej obrazy, która do wieczora przejdzie w jakiś ładunek całkiem wybuchowy.

PS. Drogi Andy, trochę ubarwiłam. Trochę mnie fantazja poniosła. Ale przecież staram się pamiętać, że nie jesteś kobietą.

8 komentarzy:

  1. Ach, to dzisiaj? Już zapomniałem, ze we Wrocławiu obchodzi sie tez imieniny! Więc: DUŻO ZDROWIA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) ale ja naprawdę do Męża. Niech będzie, że nie musiałam wcale przypominać, tylko dowiedział się z mediów ;)
    Wam też wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. a może chcesz jakiś prezent imieninowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o to jutro ta kawka to imieninowa będzie? hał słit !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dopisuję się do życzeń!
    do imieninowej kawki jutro
    pa
    mero

    OdpowiedzUsuń