niedziela, 24 stycznia 2010

przytulaki

Mieszkanie w bloku o tej porze roku, ze tak zapodam rym częstochowski, wydaje się mieć same plusy. Kaloryfery na miejscu i parzą, jak swego czasu śpiewała Urszula w luz-blues, i nawet nie przeszkadza, ze trzeba się, z powodu ograniczonej powierzchni pod parkowanie, autem przytulać do innych aut, w czym nota bene mam juz ogromną wprawę i generalnie przytulam się do innych karoserii niemal nawykowo, takze na parkingach centr handlowych i słuzby zdrowia . Co powoduje mieszane reakcje. Niedawno przytuliłam się do mini jeepa z napędem x 4 w pobliskim pasazu. Po powrocie z zakupów jeepa juz nie zastałam, a jedynie odgiętą moją przednią wycieraczkę, w odruchu zemsty, jak podejrzewam. Wyobraziłam sobie natychniast, ze kierowca jeepa miał metr dziewięćdziesiąt pięć wzrostu i nadwagę, i musiał do auta się dostawać przez siedzenie pasazera, co rozsierdziło go do tego stopnia, by wysiąść, odgiąć wycieraczkę, i wgramolić się jeszcze raz.
A teraz przytulam się do kaloryfera, a jesli boski Andy siądzie na kanapie, przytulę siędo niego z kanapką z zółtym serem. Niech zyje zima, powiedziała ostentacyjnie Okruszyna.

6 komentarzy:

  1. niech żyje.
    za to mieszkanie w "domku" pozwala rozwinąć tężyznę fizycznę i docenić ducha wspólnych ćwiczeń na świeżym powietrzu. Przy odśnieżaniu, ma się rozumieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chcę wiosnę. Nawet gorace napoje bezprocentowe nie przekonają mnie, że zima to cokolwiek innego niż złośliwość losu. Auto zimą, niezależnie od stanu karoserii czy wycieraczek, kojarzy mi sie jedynie z puszką po sardynkach wyjętą z zamrażarki. A kierowanie w rekawiczkach to perwersja. Królowej Śniegu mówię "sio". Bez ostentacji, ale z przytupem.
    A. McB.

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Alu McB i Bartku, juz wkrótce będziemy oglądać pierwiosnki na EyesWideOpen.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprecyzuj proszę "wkrótce". Gwarancję dasz? Dla pocieszenia nabyłam żółte prymule. Jakoś mi cieplej, ale nie wiem, czy listki im nie zmarzną na oknie...
    A. McB.

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim jeepie staruszku drzwi pasażera się nie otwierają z zewnątrz, może ten od jeepa miał podobnie? Jednakowoż wyginania wycieraczki nie pochwalam..

    OdpowiedzUsuń